24 Eylül 2010 Cuma

Haftasonu nereye gidilir? Vol1



Malum ben Taksim adamıyım. Karşı yakada ne olur ne biter ruhum duymaz. Şehir dışıysa uzay gibi bir şey benim için. Ha Prag'ın gece hayatı nasıl diye sorun anlatırım lakin Ankara'nın en popüler yeri neresi bilmiyorum mesela.

Neyse, şu sıralar benim skalamdaki insanların en çok tercih eğlenecikleri yer İstiklal'in dışında iki mekan. Biri Roxy'nin yanında 'Yan' diğeri de onun biraz ilerisine denk gelen 'Kiki'. Yan'ı bilmiyorum ama Kiki'ye damsız almıyorlar. Ki zaten damla gideceğim bir yer de değil çok dar ve havasız. Müzikler de öyle ahım şahım eğlencelik değil. Yan'ı beğendim ama ilk girdiğimde Gun's çalıyordu. Sonra nabza göre 80'ler dalan çalmaya başladılar, hoş yer rahat ediyorsunuz.

Bunun dışında erken saatler için, yine aynı cadde üzerinde MyHouse güzel bir seçim. Şahane bir boğaz manzarası var yemek seçeneği mevcut fiyatlar çok uçuk değil.

Salaş takılacağım, Rock dinleyeceğim, ucuz bira içeceğim diyenler için Büyükparmakkapı Sokak'taki (Mojo'nun sokağı) Arza Teras iyi bir seçim. Tam bir 90'lar Rock Barı. Robin Hood kültürünü devam ettirmek isteyenler için.

Ben, trendlerin adamıyım, haftasonu illa Asmalımescit'e gideceğim diyorsanız, size önerim CafePi'ye gitmeyin de nereye giderseniz gidin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder