15 Ağustos 2010 Pazar

yap! > smart casual daha casual olsun

genelde "yapma!" diyebilecegim seylerin sayisi, "yap!" diyebileceklerimden cok daha fazla ama ilk yazima pozitif bir tonda baslayayim, bir "yapin yapin" ornegi vereyim istedim. konu takim elbise altina giyilecek ayakkabi. ozellikle de sivri burunlu, kosele erkek ayakkabilari bende ters yone dogru kacma istegi uyandirdigindan, bence cok daha guzel ve kuul bir alternatif olan ornekler veriyorum. en basarili orneklerin bazilari camper'da bulunuyor. bir klasik olan pelotas mesela (sol ustte) ya da peu'nun cesitli modelleri, ki bu daha ziyade sonbahar/kis aylari icin (havalar sogusun diye yalvarmak):





















ustelik takim elbisenin altina, evet, dugunde bile, boyle bir sey giymek insana belli bir je ne sais quois kazandiriyor; bu da size kiyagim olsun sevgili erkekler.

5 yorum:

  1. İlki hayatta giyilmez takım elbise altına, 2.si de giyilmez gerçi ama böyle çok ciddi olmayan bir ortamda belki.
    İş dünyası böyle bir şey değil adamım.

    YanıtlaSil
  2. İkisi de giyilebililir gibi göründü bana, ben olsam giyerdim. Giyeni de çok severdim.

    YanıtlaSil
  3. esis, gayet de giyilir. renk olarak kahve secmezsin ama mesela, siyahini giyersin. cok da iyi olur, cok da iyi guzel olur. ya, damatligin altina bile mesela bir siyah adidas superstar o klasik kosele-deri ikilisinden BIN KAT daha iyi duruyor.

    giyeni de cok severdim hususunda ise nisa'ya katiliyorum. erkekler guzel ayakkabi giysin! sirf ise giyiyorum diye giyilen berbat kalipli ayakkabilardan kurtulunsun!

    YanıtlaSil
  4. bana bi tane oturaklı ceo göster bundan giyen takım elbise altına :/

    YanıtlaSil
  5. gel seni biraz gezdireyim ben yeae. ufkun acilsin. :/

    YanıtlaSil